world of warcraft the burning crusade-recenze
Některé hry a některé články anotaci vlastně ani nepotřebují. Jak vás lákat na recenzi prvního datadisku k nejhranějšímu MMORPG, jehož světy více či méně pravidelně navštěvuje 8 milionů hráčů? Zkrátka si klikněte - a čtěte...
Když před více než dvěma lety společnost Blizzard spouštěla první servery se zbrusu novou MMORPG postavené na mytologii několik let budovaného světa Warcraftu, byl úspěch zaručen. Spíše by se dalo říci, že jej odhady ještě hrubě podcenily. Nikdo netušil, jak velký zájem o World of Warcraft bude. Nikoho nenapadlo, že po dvou letech provozu bude WoW hrát téměř deset milionů lidí po celém světě. Na datadisk si obyvatelé tohoto světa museli počkat dva roky. Ale to neznamená, že by vývojáři dva roky nechali hru ležet ladem. Byly přidávány instance, spousta nových předmětů, proběhly změny talentů, objevila se nová kouzla, atd. Celý tým na zdokonalování a balancování světa neustále pracuje a minimálně jednou za měsíc si lidé přijdou na nějaké to vylepšení.